svar till tönten anonym ( som jag snart vet vem det är ;) )

Anonym om Godmorgon, / johanna:
konstig header båda är fula haha
IP: 85.225.73.1


åh, okej, så du tycker att vi är fula? 
det är så att vi tar inte åt oss, efter som att du inte vågar säga vem du är, så kanske det är så att vi känner dej,, och inte tänker stå för detta sen. men jag kommer att söka upp vem du är med hjälp av din ip ( tänker inte säga hur) så du blir nog inte anonym sålänge till, 
SKRIV DITT NAMN? SÅ KAN DU FRAMSTÅ SOM LITE MERA MOGNARE, ALLA VÅRA LÄSARE KOMMER NOG ATT SKRATTA ÅT DIN KOMENTER TROR JAG ;) 

Jag kom nyss hem från centrum där jag var med julia, vi käkade på resturang och sötnosen bjöd mej  :) vi åt ngn stor talrik med pasta som vi delade på, vi åt inte ens upp den, så stor var den :O hah 

nu ska jag göra min läxa, sen så blir det väll tvn som gäller, 
ikväll, ( ELLER IMORN ) så ska jag och julia göra ansiktsmask och hår mask, och nästa helg ska jag få mitt lös hår, för i helgen ska jag till mormor och  morfar :) <3 

pussar från / Johanna

Kommentarer
Postat av: sandra

guud vad omoget att göra så!!aja säg åt den personen att skaffa ett liv!/ ha det bäst söötisar<33

2009-08-31 @ 21:40:26
URL: http://thesandralife.blogg.se/
Postat av: Lollo

nejnej,det e ju as snyggt header! ;)

2009-09-01 @ 00:10:02
Postat av: nelly

lyssna inte på de anonyma/fega. jag diggar er header. fortsätt med er sköna stil! :D

2009-09-06 @ 13:53:38
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0